Stampante Android SP-Y33Q-terminale POS intelligente

Cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'Internet di a Cina, assai cumpagnie si mantenenu cù u ritmu di l'Internet è corteggianu l'utilizatori cù prudutti è servizii più intelligenti è pratichi. Tuttavia, i terminali in l'industria di vendita sò sempre stati trascurati. A maiò parte di i terminali di vendita, cash registers, etc. anu aghjustatu solu funzioni di pagamentu mobile. L'inventariu di a fine di u mese è e statistiche di prufittu di i cummercianti anu da esse fattu manualmente, chì senza dubbitu aumenta a carica di travagliu è a probabilità di errore. Avà, SPRT hà purtatu l'impresora di terminal SP-Y33 chì ùn hè micca solu bella, ma ancu più intelligente, chì hà da avvià una nova rivoluzione per l'industria di terminali di vendita.

1

A dimensione di a stampante intelligente di terminal SP-Y33 hè solu 220 mm * 137 mm * 142 mm. A so piccula dimensione li permette di affruntà cù diversi scenarii d'applicazione tranquillamente, è u so pesu di solu 1.3KG aumenta assai a so portabilità. A sessualità, chì a ghjente si sbarazza di l'impressione alta è pesante di stampatori tradiziunali. Tuttu u corpu biancu è a benedizzione di u grande schermu 7-inch facenu chì u SP-Y33 di SP-Y33 diventenu senza dubbitu u valore di a stampante di terminal di vendita. In più, l'interfaccia ricca cum'è l'interfaccia USB, l'interfaccia di cable di rete, WIFI, 4G, Bluetooth, portu seriale è cusì ponu fà perfettamenti cunnessu cù altri terminali cum'è schermu di visualizazione è schermu di publicità, Y33 porta assai interfacce, ma u hidden. u disignu mantene a simplicità è simplice, se ùn u ricurdate micca deliberatamente, ancu ignurà in a vita reale. In cunfrontu cù stampanti tradiziunali di cash register è altri prudutti, stu disignu simplice ma micca simplice hè ancu faciule da mantene SP-Y33 dopu.

SP-Y33 hè a cristallizazione di a tecnulugia accumulata da SPRT per parechji anni. Si combina perfettamente l'estetica, a facilità d'usu, a portabilità, u mantenimentu faciule, l'intelligenza, etc., per chì ogni utilizatore pò sperimentà à u divertimentu di l'intelligenza, per chì ogni terminale di vendita pò gode di a cunvenzione di l'intelligenza.

I dettagli si riferiscenu à: /android-7-terminal-touch-screen-printer-y33-product/


Tempu di post: 23-mar-2022