A nostra tenda online Amazon (SPRT Printer) serà aperta nantu à Amazon à ghjugnu 2022

SPRT, cum'è un fabricatore superiore cù 23 anni di storia, di fronte à u prugressu tecnologicu è u sviluppu di l'Internet, hà decisu di entre in e plataforme di e-commerce domesticu mainstream. JD è Taobao sò stati aperti in 2019, avà anu una storia di 3 anni, è ricivutu millaie di boni recensioni da i nostri utilizatori è diventanu una tenda in linea d'altu livellu cù un puntuatu cumpletu di 9,5, chì ghjoca un rolu vitale in l'espansione di u mercatu di a cumpagnia. . In u stessu tempu, hà ancu custruisce a nostra fiducia in sè stessu per u prughjettu in linea.

In a nostra storia, SPRT si concentrava soprattuttu in u cummerciu trà imprese è imprese. Un gran numaru di clienti finali aspetta chì noi stabilimu magazzini in linea self-operated. Dunque, per espansione u novu mercatu è risponde à i bisogni di i nostri clienti affidabili, a nostra cumpagnia hà decisu d'invistisce in a custruzzione di a nostra propria tenda nantu à Amazon SPRT Printer. Hè previstu di esse lanciatu ufficialmente in ghjugnu di questu annu, è i prudutti copre mudelli di vendita calda cum'è SP-POS891, SP-POS8810, SP-POS902, SP-TL54, SP-TL31, SP-TL51, etc., include principalmente dui categorie di stampante POS è stampante di codici a barre. Cridemu chì pò stabilisce una strada di compra diretta per i clienti finali chì fiducia in SPRT, è ancu furnisce una strada per u sviluppu di u mercatu.

Per i clienti finali, pudete cumprà direttamente da Amazon è uttene a vostra stampante in pocu tempu (U nostru magazzinu in CA). Per l'imprese, pudete uttene una stampante di mostra in Amazon in 5 ghjorni, chì risparmianu assai tempu per noi dui.

In u futuru, SPRT aderisce à u principiu coherente è furnisce i clienti è i clienti cù e migliori stampanti è e soluzioni POS più prufessiunali.

Più infurmazione ligata nantu à a tenda in linea per piacè vede l'ultime nutizie in un futuru vicinu. O pudete cuntattateci per uttene u ligame di a nostra tenda in linea.

amzzon


Tempu di post: Apr-19-2022