A COMPANYA DONGGUAN CHUANGYA PISCINA À UN INIZIO VOLANTE DOPU UNA CERIMONIA DI APERTURA SPETTACOLARE

U 15 d'aprile di u 2021, Dongguan Chuangya hà tenutu una spettaculare cerimonia di apertura. Dongguan Chuangya hè a sucetà subsidiaria di SPRT chì si trova in a cità di Dongguan, a pruvincia di Guangdong.

Cù u mercatu in constantemente cambiante è a cumpetizione feroce, diventa più impurtante è urgente per cuntrullà è guarantiscenu una alta qualità di l'approvvigionamentu è accurtà fundamentalmente u tempu di consegna. Dunque, SPRT hà fattu sforzi cuntinui in tutti l'aspetti, cumpresu l'istituzione di Chuangya.

1

Dapoi u so stabilimentu, Chuangya hà ottinutu l'auto-sviluppu è a produzzione di 65 set di stampi, è ancu a pruduzzione in massa di 6 macchine per iniezione di grande tonnellate. L'alta qualità è l'efficienza eccellente sò solu per serve i nostri clienti megliu.

Muffa hè cunnisciuta cum'è a mamma di l'industria, hè ancu a fonte di tutti i prudutti di produzzione. A qualità di u muffa hè direttamente ligata à a qualità di a produzzione, l'efficienza di a produzzione è u costu.
Chuangya hè un fabricatore prufessiunale impegnatu in iniezione plastica, cuncepimentu di stampi è fabricazioni. Possiede un equipamentu avanzatu è un gruppu di tecnichi prufessiunali chì hà una forte capacità tecnica è una ricca sperienza. Inoltre, Chuangya adopta u prucessu di produzzione integrata efficiente. Puderà sustene u disignu è a fabricazione di diversi stampi di precisione, cum'è stampanti di ricevute termiche, stampanti di ricevute à matrice di punti è stampanti di etichette.

U livellu è e cundizioni di sviluppu di l'industria di u muffa hè cunsideratu un indicatore impurtante per misurà a tecnulugia di trasfurmazioni di un paese o di una cumpagnia. À u listessu tempu, u livellu tecnicu di l'industria di muffa quasi rapprisenta u più altu livellu di trasfurmazioni è di fabricazione.

Chuangya aderisce sempre à a cultura corporativa orientata à a tecnulugia è à e persone, piglia a strada di u sviluppu di l'industria high-tech, è prumove vigorosamente u spiritu entrepreneurial di l'innuvazione tecnologica, a ricerca di a verità, l'unità è a prucedura. Intantu, aderemu à u principiu di qualità prima, è migliurà continuamente a cumpetitività generale di SPRT in u mercatu globale.


Tempu di post: 25-mar-2022