SP-POS890, 80mm POS stampante supporta 4 interfacce di cunnessione: USB/LAN/BT (4.0)/WIFI (2.4G/5G).

Da u puntu di vista di l'utilizatori, aderiscenu à u principiu di "clienti-centric", enfatizà chì sottu diversi ambienti, pò risponde à i bisogni attuali di l'obbiettivu di l'acquistu, perseguite l'ughjettu di "aghjunghje a satisfaczione di i clienti", è migliurà constantemente l'apparenza è a trasfurmazioni. rapidità secondu a dumanda di u mercatu. , effettu cunvene è innovazione in u prezzu. In quantu à l'apparenza, circhemu in permanenza à esse più in linea cù i normi di a meccanica umana, aduttà una varietà di schemi per simulà l'ambiente di travagliu, è fà una ricerca fisica per sintetizà l'esperienza di u cliente è i sentimenti, è infine ghjunghje a forma più adatta.

2

In termini di prezzu, in ordine per risponde megliu à i bisogni uggettivu di u mercatu internaziunale attuale, cercate macro intenzioni strategichi basatu nantu à mantenimentu longu, minimize i marghjini di prufittu, per scuntrà u mercatu internaziunale volatile attuale. SPRT hà sviluppatu l'SP-POS890 cù l'interfacce USB + Serial originale è USB + Ethernet in l'interfaccia attuale USB + Ethernet + Bluetooth + WIFI. Ùn solu ùn hà fattu un saltu qualitativu in comodità, ma ancu nantu à a basa originale, hè più ergonomicu è aiuta à i clienti à risolve i prublemi inutili. A più impurtante, a versione WIFI mantene a tendenza è pò ancu cunnette senza saldatura à a velocità massima di trasfurmazione di 5G.

SP-POS890 hè un pruduttu classicu furnitu da SPRT. A serie di temi sò stati presentati per parechji anni, è hà mantinutu una forte vitalità è a tolleranza di u mercatu in u campu. I so mudelli sò largamente usati in catering, retail, ospedali, banche, stampa fiscale è altri campi. Dopu parechje volte di cumunicazione cù i clienti, u travagliu di ricerca di u mercatu, è millaie di volte di deliberazione ripetuta, l'adopzione di u mudellu risponde à i bisogni obiettivu di l'audienza à a maiò parte, sia in apparenza sia in funzione. favuritu da u mercatu. A so apparenza hè bella è generosa, i linii sò simplici è lisci, è hà un altu gradu di ricunniscenza. Pò esse dichjaratu chì hè unu di i prudutti stella più classici.

I dettagli si riferite à:/bell'aspettu-stampante-termica-80mm-prodottu-sp-pos890/


Tempu di post: 23-mar-2022